.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۲.۳ میلیون مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران از اقامت ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۱۸ مسافر نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی ایزدی بعدازظهر پنجشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به اقامت ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۱۸ مسافر نوروزی در استان اظهار داشت: از این تعداد ۷۸ هزار نفر در هتل‌ها، ۱۱ هزار و ۶۲۴ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۲۹ هزار ۳۱۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری پذیرش شدند.

وی افزود: همچنین پنج هزار و ۶۲۳ نفر در مهمانپذیرها، ۸۴ هزار و ۹۱ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ۵۲ هزار و ۹۹۸ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی، ۵۶ هزار و ۱۶۴ نفر در متل ها اقامت کردند.

وی با بیان اینکه ۳۱.۴۰ درصد اقامت مسافران در خانه‌های مسافر بوده است، شمار مسافران مقیم را سه میلیون و ۸۸۴ هزار و ۴۳۰ نفر ذکر کرد و افزود: ۵۴۲ هزار و ۳۲۲ نفر در اقامتگاه‌های موقت اسکان یافتند که ۴.۳۸ درصد مسافران را شامل می‌شود.

ایزدی شمار مسافران اسکان یافته در تأسیسات وابسته به آموزش و پرورش را ۱۰۰ هزار ئ ۴۳۷ نفر بیان کرد و گفت: ۶۰.۷۵ درصد مسافران نوروزی معادل هفت میلیون و ۵۱۵ هزار نفر در سایر مراکز اقامتی از جمله مهمانسراهای دولتی و خوابگاه‌های دانشجویی پذیرش شدند.

سرپرست میراث فرهنگی مازندران مجموع بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و مجموعه‌های وابسته را ۷۷۶ مورد برشمرد و گفت: ه میلیون و ۳۰۲ هزار و ۲۱۰ نفر نیز از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و طبیعی استان در نوروز بازدید کردند./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.